بالصورة- كلمات حزينة من عمرو سعد بعد خروج مسلسله "بركة" من السباق الرمضاني!

بالصورة- كلمات حزينة من عمرو سعد بعد خروج مسلسله "بركة" من السباق الرمضاني!

بعد أن خرجت مسلسلات عدّة من السباق الرمضاني المحتدم لهذا العام، قام بعض النجوم المشارِكة في هذه الأعمال بإبداء آرائهم بالموضوع ومن بينهم الممثل المصري عمرو سعد.

وفي التفاصيل، علّق سعد على خروج مسلسله "بركة" من العرض الرمضاني، عبر نشره الصورة الدعائية للمسلسل مرفقةً بتعليق أبرز ما أتى فيه : "  كان نفسي أكون معاكم في رمضان لسنة دي ....بس الظاهر أني اتضرب عليا نار بس أنا عاوز اقولكم ان اللي بيعيش في القلوب مايموتش أبدا ...وبركة زي الدهب قيمته فيه وراجع بحجم الحب والثقة والاحترام المتبادل وقريب هاقولكم علي كل التفاصيل علشان الكلام كتير والإشاعات اكتر....وانا عمري ما تاجرت بمعاناة وإلا اتكلمت عن نجاح ولا تباهيت بشهرة لأني مؤمن من اول يوم طلعت علي أفيش اول أفلامي ان بطل الناس واحد منهم ودعيت ساعتها من ربنا أني ما اتغيرش واظن ربنا استجاب علشان أفضل طول عمري شايف بعيونكم وحاسس زيكم ...أنتم تاجي وأهلي وعزوتي وناسي وحمايتي ضد اَي قوة بتفكر توقفني ... الصدق بيوصل والأفضل بيعيش ويستمر ويلاطم الزمن بكل بلاويه ...الحمد لله علي كل شئ والشكر ليكم وكل سنة وأنتم طيبين".
أمّا عن العمل، فهو من تأليف محمد الشواف وإخراج محمود كريم، بطولة عمرو سعد وهالة صدقي وكمال أبو رية وإسلام جمال وأحمد حلاوة وعمر زهران.