نادين نسيب نجيم تطلب تفسير هذا الأمر بسبب شيرين عبدالوهاب!

نادين نسيب نجيم تطلب تفسير هذا الأمر بسبب شيرين عبدالوهاب!

لا تزال حلقة النجمة المصرية شيرين عبد الوهاب في Big time Podcast تتصدر الترند على مواقع التواصل الاجتماعي، حيث كشفت فيها شيرين عن تصريحات قوية تخص حياتها الخاصة والفنية وبناتها.

وكانت شيرين قد اعترفت بأنه لها قرين في حلقتها من بودكاست Big Time الذي يقدمه كل من الإعلامي المصري عمرو أديب وأصالة الفن العربي أصالة نصري، ما دفع بالممثلة اللبنانية نادين نسيب نجيم إلى التعليق على الأمر وتتساءل عما يعنيه ذلك عبر إكس على مقطع متداول لشيرين تقول فيه بأنها تقرأ سورة ق من القرآن الكريم لإبعاد القرين عنها.

وكتبت نادين: ""بس حدا يفهمني شو قصة قريني في مرة وحدة حكت انه انا كمان قاريني بغار عليي و قريني مجوس مين مجوس ؟ هو ايه اللي بيحصل مش فاهمة ؟! مين اللي بيغير عليا ؟ و ما بده حدا يقرب مني حدا يفهمني عشان اضربه".

وبالعودة إلى كلام شيرين عن القرين قالت أنها تبعده عنها بقراءة سورة من القرآن الكريم "لما قريني بيتعبني بشغله سورة ق، ساعات يجيلي إحساس بالخوف والبكا من غير سبب وأقول إن الغرفة دي فيها تعبان بتبقى روح شريرة وهي مش فيها حاجة".

وتابعت "يعني أنا لقيت صرة محطوطة على باب البيت متعلقة في مفصلة الباب فتحت الصرة دي لقيت فيها رملة زي البودرة بيضا وجواها مفتاح، الصرة دي لو كان جواها البودرة دي بس كنت قولت أن دي صرة من إللى برميهم في الأرض فيهم ملح خشن عشان الطاقة الإيجابية، بس البودرة دي ناعمة جدًا زي إللى بتبقى موجودة في المقابر، والمفتاح دة موجود عشان يقفلى كل حاجة في حياتي، وطلع مفتاح أوضة نومي عرفته من شكله، ومرة واحدة الكل ظهر الكل بانت حقيقته".

أضافت " كل إنسان ليه قرين فقرينك ساعات بيلعب بدماغك، لما تحس إنك شاكك في حد لأنه الشك دة لو دخل جواك هيتعبك، أول ما تحس انك انت مش قادر على نفسك من كتر الشك، فتقوم مشغل سورة ق".

وكانت شيرين كشفت في البرومو التشويقي للحلقة عن بعض مشاكلها لتقول: "بقالي 25 سنة بتسرق". ثم أضافت: "طلبت الاستشارة من دكاترة نفسيين ومعرفوش يوصلوا لحاجه ولا حلّ لحالتي".

ويأتي بودكاست "Big Time" برعاية الهيئة العامة للترفيه السعودية، وتشارك أصالة مع عمرو أديب في تقديم حلقاته على مدار شهر رمضان 2024، ويستضيفان العديد من نجوم العرب والعالم.